5 calități ale unei cutii perfecte
Cutiile pot fi mici sau mari, cu modele în culori nebunești sau modele minime. Cu toate acestea, toate cutiile trebuie să-și facă treaba.
Există un ambalaj perfect?
Am pus această întrebare, nu fără motiv. În timp ce multe dintre canalele de marketing oferă rezultate bune, doar ambalarea produsului ajunge la fiecare client. Acesta este elementul care începe dialogul și face obiectul primei evaluări.
Într-un fel – fiecare cutie este perfectă pentru a începe o conversație ca aceasta. Cu toate acestea, pentru ca o cutie să fie cu adevărat „perfectă”, trebuie să aibă toate caracteristicile următoare:
Cutia ar trebui să atragă atenția
Folosiți o casetă pentru a crea un efect wow.
Ambalarea ar trebui să fie începutul experienței. Clientul trebuie să se inspire din design pentru a face o fotografie, a o împărtăși pe rețelele de socializare. Aceasta nu înseamnă că cutia trebuie să aibă o formă foarte strălucitoare sau complexă.
Putere
Durabilitatea ambalajului este una dintre cele mai mari provocări din industria noastră.
Este important să ne amintim de greutatea și dimensiunile viitorului produs. În timp ce cutiile cadou sunt soluția ideală pentru majoritatea produselor, cutiile cu patru supape rezolvă problemele asociate dimensiunilor mari și livrării pe distanțe lungi.
Ambalarea este o modalitate de a comunica marca ta
Cutia transmite ideea principală a mărcii.
Uită-te la casetă ca la un dialog cu clientul tău. Dacă doriți să vă subliniați „verde, grijuliu pentru mediu”, cutiile de ambarcațiuni Eco sunt o alegere bună.
Cu toate acestea, dacă marca dvs. este mai inovatoare și mai progresivă, jucați-vă cu designul cutiei. Scopul ar trebui să fie să atragă atenția consumatorului asupra caracteristicilor specifice ale produsului sau mărcii.
Protecția produsului
Cutia trebuie să asigure siguranța mărfurilor – sună banal?
Probabil da, dar aceasta este într-adevăr una dintre cele mai importante funcții pe care le îndeplinește ambalajul. Nimeni nu vrea să plătească, să aștepte cu răbdare livrarea și toate acestea pentru a primi un lucru spart sau sticlă spartă.
Există cutii care uimesc prin creativitatea lor de design.
Unele dintre ele au forme ciudate, neașteptate, de multe ori în detrimentul funcționalității.
Nimic nu este atât de enervant dacă descoperirea nu este intuitivă și durează prea mult. Riscul de deteriorare a mărfurilor din interior crește.
O descoperire dificilă poate afecta o evaluare negativă a unui produs.
Cutia poate fi uimitoare din punct de vedere vizual, transmite identitatea mărcii, dar dacă nu protejează 100% produsul, ar trebui aruncată.